الثلاثاء، 17 سبتمبر 2024

04:46 ص

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

هنا شيحة تشكر الجمهور وصناع «ماتيجي نشوف» على نجاح المسلسل

هنا شيحة

هنا شيحة

ياسمين شهاب

A A

وجهت الفنانة هنا شيحة، الشكر إلى الجمهور وصناع مسلسل «ماتيجي نشوف» وذلك عقب النجاح الذي حققه، والعمل من بطولة إسلام جمال، طارق صبري.

ونشرت «شيحة»، البوستر الدعائي لمسلسل معلقة عبر حسابها الشخصي بموقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»: « ما تيجي نشوف البوست ده شكر خاص من قلبي لكل الجمهور والمحبين اللي شافوا المسلسل وحسوا قد ايه بناقش موضوع حقيقي ومهم».

وأضافت: «العلاقات الانسانية لازم يبقي ليها حدود معروفة علشان تكمل وتزدهر، الحب محتاج تقدير وتفاهم ومشاركة وإخلاص مشاكلنا كلها بتبدأ من عدم التواصل الصحيح وأنك تختار شريكك كل يوم من اول وجديد، شكرًا لكل الدعم، شكرًا لكل الحب».

وتابعت: «شكرًا لكل اللي تعب في التصوير عشان المسلسل يخرج بالصوره اللي شفتوها ما تيجي نشوف كل الحلقات دلوقتي علي منصه شاهد تقدروا تشوفوه كامل».

مسلسل «55 مشكلة حب»

حكاية «ما تيجي نشوف» من بطولة هنا شيحة، أحمد سعيد عبدالغني، طارق صبري، إسلام جمال، ملك قورة، نهى عابدين، نبيل عيسى، والعمل من إخراج محمد الخبيري.

مسلسل «55 مشكلة حب»، المأخوذ عن كتاب للدكتور مصطفى محمود، والحكاية الواحدة مكونة من 10 حلقات تعرض على مدار أسبوعين، وهو من تأليف عمرو محمود ياسين، وعرضت أولى حكاياته «الفريدو» بطولة الفنانة إلهام شاهين، بالأمس، ونالت على إعجاب الجمهور.

search