الخميس، 19 سبتمبر 2024

07:33 م

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

تامر حسني يعلن عن تعاون جديد يجمعه بـ رامي صبري

تامر حسني ورامي صبري

تامر حسني ورامي صبري

لينا غالي

A A

أعلن النجم تامر حسني، عن تعاون جديد يجمعه بصديقه الفنان رامي صبري، وذلك عبر صفحته على موقع تبادل الصور والفيديوهات “إنستجرام”.

علق تامر حسني، ثائلا: "صداقة عمر يمكن مكانتش باينه ، بس رمضان کریم ودايماً بييجي بمشاعره الطيبة وإن شاء الله الصداقة دي مکملة طول العمر واستنوا حاجة حلوة مننا إن شاء الله تليق بيكم".

وكان علق الفنان تامر حسني، عن الانتقادات التي تعرض لها خلال الفترة الماضية، بسبب تعاقده مع شركة "شبيسي" وتقديم إعلان ضمن إعلانات موسم رمضان 2024.

وقال تامر حسني عبر حسابه الشخصي بموقع التواصل الاجتماعي "فيسبوك": "مساء الخير عليكم بقالي يومين بتابع اللي بيحصل واحترامًا للجميع أنا بوضح حاجة بخصوص إعلان شيبسي الأخير، أولًا أنا على قوة الشركة من سنتين قبل أي أحداث وده مش أول إعلان ده ثالث إعلان في عقدي، معلش أحيانًا الكلام عند بعض الناس بيبقى سهل، وتحديدًا لما بيكون بدون علم بالعقود وبحيثيات الموضوع كله.

وأضاف: ثانيًا أنا مضيت على عقد مكتوب فيه إن شيبسي شركة مصرية، ولها سجل تجاري ضريبي مصري منفصل والبند قدامكم أهو لصدق كلامي، والأهم لأي حد بيشكك في انتمائي للقضية الفلسطينية هقوله أنا من 20 سنة وأنا في ظهر القضية، ومش كلام وأغاني بس لا أنا روحت بنفسي معبر رفح أثناء الضرب لمساندة أهالينا هناك بأكبر حملة معتقدش في حد هيخاطر بحياته ويروح بنفسه معبر رفح أثناء الضرب، مجاملة مثلًا.

وتابع: وأخيرا أنا لما قررت أكون الوجه الإعلاني لشيبسى من سنتين لأنه منتج مصري كل المصريين بيحبوه، والبطاطس من الفلاحة المصرية وبيتباع في مصر بس واتربينا عليه، والأهم إن الشخص البسيط يقدر يشتريه في ظل ظروفنا الاقتصادية، وأظن ده واضح في الإعلان، ده كان شعوري الشخصي اتجاه الحملة وأنا بمضيها من سنتين، عشان كده كان واجب عليا التوضيح للجميع وللّي مش واصلاله الصوره بكل احترام، وشكرًا لكل اللي ردوا عني وهما مغمضين، حقيقي أنتوا نعمة كبيرة من ربنا ألف شكر ورمضان كريم على الجميع.

الجمهور، موقع إخباري شامل يهتم بتقديم خدمة صحفية متميزة للقارئ، وهدفنا أن نصل لقرائنا الأعزاء بالخبر الأدق والأسرع والحصري بما يليق بقواعد وقيم الأسرة المصرية ، لذلك نقدم لكم مجموعة كبيرة من الأخبار المتنوعة داخل الأقسام التالية، الأخبار، الأقتصاد، حوادث وقضايا، تقارير وحوارات، فن، أخبار الرياضة، شئون دولية، منوعات، علوم وتكنولوجيا، خدمات مثل سعر الدولار، سعر الذهب، سعر الفضة، سعر اليورو، سعر العملات الأجنبية، سعر العملات المحلية.


 

search