الثلاثاء، 17 سبتمبر 2024

03:26 ص

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

فيفي عبده :" مش موافقة أن حفيدتي تبقى رقاصة"

الفنانة فيفي عبده

الفنانة فيفي عبده

أسماء أبو شادي

A A

رفضت الفنانة فيفي عبده دخول حفيدتها “شهد” عالم فن الرقص بشدة، مشيرة إلى أن لو كانت طلبت الطلب دا أيام زمان على أيامي كنت وافقت، أما دلوقتي لا موافقش إنها ترقص».

وأضافت فيفي عبده خلال لقائها مع الإعلامية اسما إبراهيم في برنامج “حبر سري” المذاع على قناة القاهرة والناس، : «موافقش أن حفيدتي تبقى رقاصة دلوقتي لكن لو على أيامي ماشي.. وموافقش أن حفيدتي تبقى رقاصة دلوقتي لكن لو على أيامي ماشي وأنا لو كنت اعرف أني هوصل لدا مكنتش دخلت المجال».

وتابعت: «الفن أيام زمان كان ليه جمهوره واحترامه، والرقص دلوقتي غير أيامنا،  ودلوقتي معندناش راقصات مصريات، ودينا مش كفاية على مصر.

وتابعت" مش لاقين حد يشجعنا علشان نقف مع الرقاصات الجداد، وطول الوقت الرقص بيتهاجم،  ودا بيرجع للكاتب، دائما الكاتب بيكون عايز يطلع الرقاصة في صورة منحرفة، وشهادة الحياة اخدها بعد مرار، ونفسي أشوف حفيدتي في شغلانة دبلوماسية  ».

الجمهور، موقع إخباري شامل يهتم بتقديم خدمة صحفية متميزة للقارئ، وهدفنا أن نصل لقرائنا الأعزاء بالخبر الأدق والأسرع والحصري بما يليق بقواعد وقيم الأسرة المصرية، لذلك نقدم لكم مجموعة كبيرة من الأخبار المتنوعة داخل الأقسام التالية، الأخبار، الاقتصاد، حوادث وقضايا، تقارير وحوارات، فن، أخبار الرياضة، شئون دولية، منوعات، علوم وتكنولوجيا، خدمات مثل سعر الدولار، سعر الذهب، سعر الفضة، سعر اليورو، سعر العملات الأجنبية، سعر العملات المحلية.

search