الثلاثاء، 17 سبتمبر 2024

04:57 ص

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

حمو بيكا يدعو متابعيه لسماع مهرجان «الصح بح»

حمو بيكا

حمو بيكا

رحاب عنتر

A A

طرح مؤدي المهرجانات حمو بيكا مهرجانا جديدا بعنوان "الصح بح" اليوم، عبر المنصات الموسيقية وموقع يوتيوب.

ونشر مؤدي المهرجانات حمو بيكا فيديو عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات "إنستجرام"، يدعو متابعيه لسماع المهرجان الجديد "الصح بح مبقاش صح".

وعلق حمو بيكا على الفيديو: "الصح بح مبقاش فيه صح، حصريًا علي جميع منصات الاستماع".

وقال حمو بيكا في الفيديو: "السلام عليكم كل جمهور حمو بيكا، وكل حبايب حمو بيكا، دلوقتي مهرجان الصح بح نزل على قناة اليوتيوب حمو بيكا، أرفع الشاشة لفوق ودوس على اللينك عشان تسمع المهرجان، لكل إخواتي إسمع تراك الصح بح، بحبكم يلا هجوم على اليوتيوب إخواتي".

وفي السياق، تسببت ريم طارق طليقة مؤدي المهرجانات حسن شاكوش في أزمة جديدة، مع حمو بيكا بحضورها سبوع ابنة حمو بيكا.

وشاركت ريم طارق متابعيها صورة لها برفقة شمس زوجة مؤدي المهرجانات حمو بيكا، من عقيقة ابنتهما تاج حمو بيكا أمس، عبر حسابها الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام»، وعلقت ريم طارق على الصورة: «أم تاج».

وجاء ذلك، عقب نشر حسن شاكوش فيديو، كشف فيه أن حمو بيكا لم يدعِهِ لحضور عقيقة ابنته، قائلًا: «حمو بيكا معزمنيش على عقيقة بنته، وأنا مبتحركش من مكاني غير لما أتعزم، وبيكا معاه تيلفوني، لو عزمني كنت رحت».

وأضاف حسن شاكوش أن لكل شخص ناجح عدو في مجاله، قائلًا: «حِب الخير لغيرك عشان ربنا يكرمك، اوعى تكره لحد الخير، كلنا لينا أعداء وعدوك ابن كارك، مفيش حد هيكون عايزك أحسن منه، في ناس عندها غيرة شغل، وناس عندها غيرة شخصية، وأنا عمري ما غيرت من حد لأن ثقتي في نفسي أكبر مما تتخيلوها، وفي ناس مجرد ما تديهم ضهرك يشتموك عشان إنت معبرتهمش، وربنا يدي كل واحد على قد نيته».

واحتفل حمو بيكا بعقيقة ابنته تاج مساء أمس، بإحدى قاعات الأفراح الفخمة وبحضور مجموعة من زملائه مطربي المهرجانات، حيث شارك جمهوره مجموعة فيديوهات من احتفاله بعقيقة ابنته مع زوجته شمس.

search