السبت، 05 أكتوبر 2024

12:21 م

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

لأول مرة.. تعاون غنائي بين أحمد سعد وفارس قطرية

أحمد سعد

أحمد سعد

رحاب عنتر

A A

أعلن الفنان أحمد سعد، عن تعاون غنائي جديد عبر حسابه الرسمي على موقع تبادل الصور والفيديوهات «إنستجرام».

نشر الفنان أحمد سعد فيديو مع النجمة اللبنانية الشابة «مها فتوني»، يعلن فيه عن تعاون غنائي لأول مرة معها وعلق قائلًا: «الله الله كلام وغناء من القلب».

جدير بالذكر أن الأغنية من كلمات الشاعر فارس قطرية وتوزيع محمد عاطف الحلو، ويعتبر هذا التعاون الأول للشاعر فارس قطرية، مع الفنان أحمد سعد ومها فتوني.

كلمات الأغنية

كتب الشاعر فارس قطرية:

غنت الفنانة مها فتوني هذا المقطع: «طول ما قلبك لسه صافي أوعى تزعل أو تشيل أو حد يوم يغير طبع فيك طيب جميل الحياة مش سهلة يمكن والبشر بقوا شيء يخوف، بس ربك برضه قادر يسندك لو يوم تميل».

ليرد عليها سعد: «مش بنرضي الكل يعني ومين أساسًا بيراضينا مين في كل اللي إديناهم من عيونا كان شارينا كل واحد يجي حبة ياخد اللي فيه النصيب وأما يمشي يقول ويحكي ع اللي مش فينا وفيه».

طلاق أحمد سعد وعلياء بسيوني

يُذكر أن مصممة الأزياء المصرية علياء بسيوني أعلنت، عن طلاقها من المطرب أحمد سعد بعد إنجاب ابنتهما الثانية، عبر خاصية «استوري» بحسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي «إنستجرام» وكتبت: «الحمد لله على كل شيء، تم الطلاق بيني وبين أحمد من شوية بناءً على رغبته.. حابة أشكر أحمد جدًا على أصله غير الطيب ومعدنه السيئ وحابة أقوله شكرًا على قرارك اللحظي غير الموفق في خراب بيتنا وتدمير أسرتنا الجميلة، اللي أنا حقيقي تعبت فيها لوحدي تمامًا وحاولت وعديت بمواقف مفيش حد في مكاني يقبلها عشان الأسرة دي».

وأضافت: «وعشان المشوار اللي أنا ابتديته ومكنتش حابه إنه ينتهي.. شكرًا على توقيتك الجميل وأنا قاعدة ببنتي 3 أيام وأنت مش عارف حاجة عشان مشغول في الساحل وخروجات وبعدها شغلك».

واختتمت: «أكبر شكر على المقلب اللي أنا أخدته في العلاقة دي واللي كنت فاهمة إن ليها قيمة ببني وبضحي وبتنازل عشانها، وأنت طلعتها ولا تسوى، وربنا معايا أنا وبناتي في اللي جاي وينتقم منك ويديلك على قد كل حاجة حصلت».

search