الخميس، 19 سبتمبر 2024

06:03 ص

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

رئيس مجلس الإدارة

محمد رزق

رئيس التحرير

أمين صالح

سماح أنور: الناس العصبية عبء كبير علينا، واحسنلهم ينعزلوا في أوضة لوحدهم

سماح انور

سماح انور

ندى يوسف

A A

وجهت الفنانة سماح أنور، نصيحة للأشخاص الذي يعانون من عصبية مفرطة، معربة عن استيائها من تفكيرهم المزعج وتعمد استخدامهم للصوت العالي طوال الوقت دون أي مبرر.


نشرت "سماح" مقطع فيديو عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام"، قائلة من خلاله: "الناس اللي بتزعق وبتتعصب كتير.. أحب أقولكم أنكم عبء كبير على الناس اللي عايشة معاكم سواء كانوا ولادكم أو شريك حياتكم، أو قرايب، والعصبي إحنا بنستحمله لكن بنتمنى الوقت اللي هنخرج فيه ونخلص من ده، هو حد يقدر إنه يستحمل حد بيزعق من يوم ما اتولد 24 ساعة بدون توقف".

أضافت سماح أنور: "مفيش حد عصبي بالفطرة، فيه حد بيتعصب عشان اللي بيحصل بره عكس اللي هو عايزه، ومش فاهم إن ديه طبيعة الدنيا، مش دايما هتمشي زي ما أنت عاوز، لو انت بقى عاوز كل حاجة تمشي على مزاجك يا اما تعكنن علينا، يبقى احسنلك تروح تقعد في أوضة مبطنة  ومتبقاش مطلوق على الناس كده لأن ديه حالة من الجنون لا تصلح للحياة".

سر سخرية سماح أنور من مسلسل بين السطور  

من ناحية أخرى، سخرت الفنانة سماح أنور، من مسلسل "بين السطور" للفنانة صبا مبارك بسبب المبالغة في أحد المشاهد التي عرضت خلال أحداث العمل، مشيرة إلى أن الأثاث بالمشهد ليس مناسبا لدور مسجون داخل السجن.

ونشرت سماح مقطع فيديو من مشهد للفنان وليد فواز وهو يشاهد  التلفزيون من داخل السجن، ويتابع برنامج صبا مبارك، وجاء ذلك عبر حسابها الرسمي بموقع التواصل الاجتماعي "إنستجرام".

وكتبت: "بحب مسلسل بين السطور جدا بس وأنا بتفرج لقيت المشهد ده، المسجون قاعد بيتفرج على برنامج في التلفزيون وهو على السرير،  والتلفزيون شكله شيك آخر حاجة، وجميع اللحفة من أريكة، السؤال هنا بقى ممكن عنوان السجن ده بليز".

تابع موقع الجمهور عبر تطبيق (نبض) اضغط هــــــــنا

تابع موقع الجمهور عبر تطبيق (جوجل نيوز) اضغط هــــــــنا

نتيجة الثانوية العامة 2024 في موقع الجمهور، يقدم موقعنا الإخباري خدمة لكل أولياء الأمور وطلاب شهادة الصف الثالث الثانوي العام، حصريا الرابط الرسمي للحصول علي النتيجة ودرجاتك بكل سهولة من خلال خانة الاسم ورقم الجلوس ونرصد لكم تنسيق الكليات والجامعات والمعاهد لعام 2024، بالإضافة لاختبارات القدرات وكيفية التقديم عقب الإعلان عن النتائج.

search